Kiss nödig!!

Hej allihopa jag är kiss nödig håller på att kissa på mig seriöst !! men jag chattar med flood, Amanda, Erika och man kan jue räkna med mig sj =) vi chattar om sporten FOTBOLL WIE <3 vi har kul (tkr jag) haha lite om min skoldag:

08.00 tråkig träslöjd hatar träslöjds läraren (en bitter fitta)
09.20 RAST, jag körde fotbolls match mot 4orna =)
09.40 lektion (svenska) kul (NOT)
10.40 bensträckare (jag körde RUTA )
10.50 lektion eng =)
11.40 Lunch det vart äcklig raggmunk EUW!!
12.30 Lektion igen SO =)
14.00 RAST!!!jag spelade RUTA
14.20 Lektion igen bygga grejor av kludd och tand petare ?
15.10 SLUUT äntligen!!!!


hahah vilken tråkig skoldag eller hur? är så ledsen över att vi blir tvingade till att gå i skolan =(

jag just nu (mobba inte)


Kommentarer
Postat av: Amanda

emelie vi mobbar dig så mycket. (Du vet väl att jag skämtar ^^)

2009-11-30 @ 20:01:04
URL: http://amandazdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0