Min OUTFIT to day <3


 Japp hur vacker som helst jue OFC
de är jue jag <3 men iaf vad har ni
gjort idah ? jo jag har varit med Amanda
och vi har gjort SJUKT pinsamma
saker måste jag jue säga xD hahah aja vi
har iaf haft SKITA KUL TSM har varit
med henne hela helgen
så en dag till borde väl INTE skada!!
hahaha som alla vet så är de jue
''såklart''
skola imorn och jag msåte jue bara
träffa alla i min klass =) spec en
som går i 4:AN hahah
han är jue skit snygg osv
men han gillar inte så MKT att
jag lägger ut bilder på hnm på min
blogg =( hur tråkigt som helst jue
men de är jue endå en bild på hnm så
han bestämmer sj ;) tur att han har EN
som fattar hahaha =) ;) jag kmr
skriva ett GANSKA långt inlägg nu för er
som orkar läsa mkt...
De är många som klagar på att dom blir för långa
men jag tkr ju sj att de är skit jobbigt att
läsa mer än tusen rader =S men vill man
vara bra så får man väl LIDA lite? aja
samtalsbyte? japp
den 23/11-09 börjar FOTBOLLEN igen jayes hahah =)



//Emelie den BÄSTA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0