Vart borta hela DAN =O

tjenare =) har varit hos Marre och hos min kusse hela dan :) ha haft SKIT kul ABOOW asså hahah sKOJA^^ aja träffa min syrra ''ni vet HÄXAN'' hahaha =) vi säger  att hon är de elr hur? men mitt svar är iaf JA, aja ska lägga mig about 3 minuts =) skönt somna 23.30 igår natt =( WHÄÄ kunde inte sova och Amanda var så tråkig att hon slockna DIREKT =(

och så bråkade jag o Amanda inte snällt av henne =(

de va såhär: jag sov hos henne och så hade vi bestämt att vi skulle vara idag sen ¨å sa hon att jessie oxå skulle följa med hem till henne sen när vi slutat så sa hon du får inte följa med mig hem ska vara med jessie ist...

Aja GODNATT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0